- URZĄD MIEJSKI
- ›
- Załatwianie spraw
9.1. Przyznawanie dodatków mieszkaniowych
KARTA USŁUGI NR 9.1.
Nazwa usługi
PRZYZNAWANIE DODATKÓW MIESZKANIOWYCH
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, ul. Rynek 4
II piętro, pok. nr 11
tel. 4343820, 4343821 wew. 43
GODZINY PRACY URZĘDU:
poniedziałek: 7:30 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:00
Sposób załatwienia spraw
1. Rozpatrzenie podania o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
2. Wydanie decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego.
Wymagane dokumenty
- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego potwierdzony przez zarządcę budynku;
- deklaracja o dochodach gospodarstwa domowego osiągniętych w okresie trzech miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku wraz z dokumentami potwierdzającymi uzyskany dochód;
- rachunek za energie elektryczną z ostatniego okresu rozliczeniowego;
- w przypadku właścicieli domów jednorodzinnych – dokumenty, dotyczące aktualnej powierzchni użytkowej oraz wyposażenia technicznego lokalu, rachunki za energię elektryczną, wodę, kanalizację i śmieci.
Opłaty
nie pobiera się
Czas załatwienia sprawy
miesiąc od dnia złożenia wniosku
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji składa się w ciągu 14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Korfantowa.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 966 z późn. zm.).
- Uchwała Nr XXXIV/220/05 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 29 czerwca 2005r w sprawie obniżenia maksymalnej wysokości dodatku mieszkaniowego.
Formularze do pobrania
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Korfantowie |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Ignacy Szeliga |
Data wytworzenia: | 26.01.2017 r. |
Wersja XML